Pilot-sperma?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Papaya
  • Startdatum Startdatum
P

Papaya

Är det någon som vet om det finns Pilot-sperma kvar idag? Alltså Pilot efter Pilatus-Graphit.

Sv: Pilot-sperma?

För ett antal år sedan hade Hippo Essentia fryst sperma. Kanske de har kvar ?

Kolla med Lasse (Hippo Essentia). Han hade några doser kvar (bl a en som vi inte hade behövt utnyttja) på 90-talet. Jag vet att han blev erbjuden stora summor per dos eftersom det fanns så lite kvar efter Pilot då. Om han sålde eller inte vet jag inte. (Jag försökte komma åt "min" dos men det gick inte!:grin:)

2001 vet jag att ett sto seminerades med Pilotsperma från Lasse. Men vet inte heller om han fortfarande har kvar.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har tänkt att frysa in sperma från min ena hane i år, i fall att jag själv vill använda honom längre fram. Är det någon som har...
Svar
2
· Visningar
710
Senast: Linda_A
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 061
Senast: Piaff
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 489
Senast: ildiko
·
Hundavel & Ras Jag skulle vilja uppmana alla som har bra hanhundar att spara sperma från era hundar för framtiden. Med bra hundar menar jag alltifrån...
2
Svar
30
· Visningar
2 789
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka