Pikeur kavaj- storlek

Sparvoga

Trådstartare
Hur är pikeur kavajerna i storlekarna? Är en Scarlett eller epson som är mest intressant. Dom är väl mest hoppbetonad

Sv: Pikeur kavaj- storlek

Jag tycker att de är ganska normala.
Jag har väl 36 i min och då har jag väst under, ligger på xs / 34 i normala fall i kläder osv.

jag har 34 i min och den är ngt stor. kan tänka mig att det är XS. jag är ca 160 cm lång, väger kanske 35 kg.

Jag tror att de är ganska normala i storlekarna. Min epsom är iaf samma storlek som jag brukar ha på andra kläder.

jag har en Epsom i strl 76
o jag har 36 (ibland 38 eftersom jag är så bredaxlad) i vanliga fall. men 6 an i 76 är tydligen extra långa armar sa dom när jag köpte.

Liknande trådar

Utrustning Alla tävlingskavajer jag provade på hööks som var upp till 44 går ej att knäppa vid bysten. Finns de kavajer med storlek 46-48...
Svar
8
· Visningar
552
Senast: Kristall10
·
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 310
Senast: MML
·
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
346
Senast: MJLee
·
Hoppning Nu startar EM i hoppning och jag tycker att det förtjänar en tråd. Det är väl inte bara jag som kommer att titta?
35 36 37
Svar
723
· Visningar
32 470

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024