Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KL!
Jag tror jag har bestämt mig för att göra en smiley!! Vill helst göra den nuu, men jag ska dricka vin imorgon, och det kanske inte är det bästa när man ska inta alkohol? :P
Sen undrar jag om man får stav först och sen ring?
Funderade länge och väl, mest för att jag hört att smileys "alltid" växer ur efter typ tre månader. Vilket kändes som väldigt onödigt spenderade pengar isf.
Förutom det två "vanliga" i öronen gjorde jag först ett på ena sidan av näsan. Tyvärr töjdes det och gjorde att den gled iväg och såg allmänt blä ut, tog ut den och märkligt nog växte det igen på några dagar bara!
I julas tog jag ett hål högre upp på örat men det slutade i infektion och att det blödde så det fick växa igen
*kl*
![]()
Ni vet en sån här vanlig ring? Har ni några tips och trix till hur man får dit kulan igen? Och sitter den kulan fast bättre än det gör på "hästskorna"?Börjar tröttna på att dem snurrar ut sig och försvinner så vill byta ringar i öronen men det är ju så satans svårt att få grepp om det hela utan att irritera alltför mycket