M

missPetra

min pojkvän har precis fixat photoshop till mej men jag fattar verkligen iiingenting! :D så är det någon som har en länk till nån sida där man kan lära sej eller nåt? skitsvårt ju!
 
Sv: photoshop

webdesignerskolan som du har länk til ovan e jättebra.. Men duu. det gäller att lära sig att tänka rätt. Alla bilder är uppbyggda i Lager.. Varje "sak" bör vara på ett eget lager liksom (svårt att förklara) Vi säger att du har en bild som du har... den öppnar du och den blir då "Background" sen om du vill skriva nåt på den så kommer den texten i ett eget lager Tex "Lager 1" över så att du kan Flytta runt eller behandla bara den utan att påverka resten av bilden... Men byter du tex rad i texten så lägger man det i ett eget lager det med.. RÖrde jag till det nu??
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 019
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 400
Senast: Amha
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 490
Senast: Rie
·
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
11 824
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp