PhotoFiltre

N

Nadin

Har någon detta bildredigerings program? Jag ändrar bilden storlek,men formatet blir i alla fall samma när jag lägger bilden upp på nätet.
vet någon hur jag ändrar formatet där?
 
Sv: PhotoFiltre

Nadin skrev:
Har någon detta bildredigerings program? Jag ändrar bilden storlek,men formatet blir i alla fall samma när jag lägger bilden upp på nätet.
vet någon hur jag ändrar formatet där?
finns det inget Hjälp i programmet. ?

jag använder bara Photoshop och ett bildvisnings program som heter Irfanview.
 
Sv: PhotoFiltre

MissFideli skrev:
Jag högerklickar på bilden och väljer bildstorlek, sen spara förstås. Funkar inte det?
Nej tydligen inte det för jag ändrar storlekn,och sparar det men vill jag lägga upp på nätet blir format samma som förut. :( :confused:
 
Sv: PhotoFiltre

Nej,nu ändrade jag storlek på bilden
100_9986.jpg

Får vi se
Ja nu!!!! :bump: Funkar det :bump: Hurra
 
Sv: PhotoFiltre

Jag gjorde fel hos photobucket.När jag ändrade storleken öppnade jag inte bilden.Nu dubbel klickade jag på bilden och den kom upp i stor storlek.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vet inte vad som hände, men jag lyckades precis ändra bakgrundsfärgen från vit till svart på google sökrutan på mobilen och hela...
Svar
4
· Visningar
357
Senast: tott
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
628
IT & mobiler Har konstaterat att min azozdator är alldeles för tung och bökig att bära runt på till skolan. Behöver något smidigare, men vad? Vill...
Svar
17
· Visningar
735
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 339
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp