photo shop 8.0 hur?

S

Sannis

hej har nu fixat photo shop men problemet är att jag inet förstår hur det funkar även fast det är på svenska :mad:. Finns det nån som är snäll nog att kunna ge mig lite tips på hur man gör eller finns det nån hemsida? är kass på engelska så gärna svenska sidor. Eller finns det nåt lättare bildprogram som är lättare iså fall vad heter det?
 
Sv: photo shop 8.0 hur?

"Lite tips hur man gör" kan bli lite svårt, skulle väl ta nån månad och skriva ett sånt inlägg, men du kan ju gå ner i en välsorterad bokhandel och kolla. Det finns massor av Photoshopböcker av skiftande svårighet.
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 462
Senast: Pratsch
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Känner att det nog skulle vara skönt att skriva av sig lite... Här verkar man ju (tyvärr) inte ensam om att må dåligt heller, så någon...
Svar
3
· Visningar
1 031
Senast: svea
·
Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 144
Senast: exotic
·
Kropp & Själ Nu åker anonyma nicket fram... vet att några känner till vem jag är och en del kan säkert förstå det - snälla var tysta om det! Skapade...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 002
Senast: nattsvart
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp