Philippe Karls tömkörningsDVD?

Asa_S

Trådstartare
Är den helt omöjlig att få tag på? Trodde att jag sett den på Amazon.com men nu finns den då inte där. Om någon vet hur man får tag i den kan ni väl skicka ett PM, vet inte om det räknas som reklam annars?

Sv: Philippe Karls tömkörningsDVD?

Jag har den! Köpte den på ENE i frankrike när jag var på privat kurs hos Karl. Det är en vhs så det är inte allra bästa kvaliteten.

Sv: Philippe Karls tömkörningsDVD?

om du pratar med den personen som bokar in hans kurser här i sverige så tror jag att du får veta hur du får tag på den.

Vad jag vet så hade hon fått hem filmer.

så med andra ord kolla på hemmsidan. vilken kan du nog lista ut själv, så jag inte gör reklam ;)

Liknande trådar

Fordon Jag är på gång och ska byta bil, men tycker det är svårt med begagnade bilar. Min budget är ca 150 000 kr och det är ett plus om bilen...
Svar
6
· Visningar
515
Senast: Windy
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 424
Senast: Görel
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
997
Senast: Kirre
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 196
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar