- Svar: 4
- Visningar: 154
Petter Stordalen och flickvännen Märta Elander Wisten träffades i Oslo 2020 och har sedan dess varit ett par. För några år sedan utökade de familjen med hunden Inez och nu visar Märta upp bebislyckan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"På sin Instagram delar Märta med sig av hennes vardag tillsammans med Petter. Där visar hon sina följare allt från resorna de gör ihop till hennes stora intresse – ridning, och förstås en hel del glamorösa fester och middagar."Är detta en verkligen en hästnyhet?![]()
Hon har visserligen tagit lagguld på EM i hoppning som junior och jag vill minnas att hon var i landslaget även på ponny. Hon verkar även ha tävlat en del förra året igen efter ett långt uppehåll, men bebisen är inte deras utan det är hennes brorsbarn så frågan är om det ens borde vara en nyhet...Är detta en verkligen en hästnyhet?![]()
Det var mer än jag visste, då kanske det fanns viss mer relevans än bara att hon har ridning som intresse eller vad det stod i artikelnHon har visserligen tagit lagguld på EM i hoppning som junior och jag vill minnas att hon var i landslaget även på ponny. Hon verkar även ha tävlat en del förra året igen efter ett långt uppehåll, men bebisen är inte deras utan det är hennes brorsbarn så frågan är om det ens borde vara en nyhet...