Petrie Grand-Prix dressyrstövlar

Cashmir

Trådstartare
Är det någon som har dom? Hur är lacken? Vill inte att dom ska se för plastiga/glansiga ut.

Bilder? Vad har ni betalat för dom? Sänker dom sig mycket i skaften efter ett tag? (Hur håller dom om man bara har dom till tävling?)

Sv: Petrie Grand-Prix dressyrstövlar

Jag har inte just GrandPrix-modellen, men har ett par Anky Petrie Allüre (modellen med dragkedja).

Är GrandPrix-modellen särskilt lackade eller? Den modellen jag har är ganska blank, men inte överdrivet.

Länk till bild på dem, så ser du hur mkt de sjunkit:
http://www.bukefalos.com/r/attachment.php?do=fullview&attachmentid=22426

De är dock väldigt sparsamt använda, men jag tror inte de sjunker mer än vad dessa gjort.

Oj, de var lackade ja...! Är nog lite väl blanka för min smak.
Har tyvärr inte sett dem i verkligheten.

Saigon: Ja, visst är de snygga. Dock använder jag dem nästan inte alls, då hästen inte gillar dem... Av någon anledning vill "odjuret" bara att man ska rida i jättemjuka stövlar (och då är dessa inte extremt hårda på något vis).:D Så jag får glatt rida vidare i mina mjuka hoppstövlar med snörning och allt. Det blir inte alltid som man tänkt sig.;)
Här är fler bilder på dem:
http://www.bukefalos.com/r/attachment.php?do=fullview&attachmentid=22431
http://www.bukefalos.com/r/attachment.php?do=fullview&attachmentid=22428

Senast ändrad av en moderator:

Ajdå, men jag kan barmhärtiga mig över dem så att du slipper se dem stå och samla damm. Du kan skicka dem redan idag ;)

Tror nog inte direkt att de är sådär blanka på riktigt, hoppas att någon här har dom och kan lägga in bild:D

Haha, jasså det tycker du! Nä, jag har dem att titta på än så länge :D

Sorry för trådkapningen Cashmir. Om du köper stövlarna som du länkade till, så måste du visa bilder. Hade varit kul att se dem på annat än produktbilder.

:d:love: Står högst på min önskelista just nu! Får nog lugna mig lite med pannbandsshoppandet :angel:och spara ihop till ett par sådana fina!

Ooh så fina, sådana ska jag ha nästa år :angel:
Går dem att få i svartbrunt/mörkbrunt?

Skämtade ju med dig om de på MSN för typ 2 timmar sedan, segis! :p
Ja mörkbruna går det nog säkert att få det i, men räkna med lägga till lite för att få det i en annan färg än svart.

Sjuukt snygga, vill ha!! :love:

Får spara ihop till ett par såna efter att jag köpt hjälmen.. och ridbyxorna.. och sadeln.. :angel:

Ah, jag var nog för trött för att reagera då :p

Men kan passa på och fråga i den här tråden (om det går bra för Cashmir) hur håller sig lacken? alltså försvinner den eller kan den mattas av?

Puttar upp, vill också veta det ju! Tack IW för att du har mer fantasi än vad jag har:D

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 756
Senast: Anonymisten
·
Hundhälsa Hej! Jag har en hanhund på ungefär 1,5 år. Han är min första hund, så jag skulle behöva lite hjälp på traven. Han ska nu börja på...
Svar
10
· Visningar
1 456
Senast: Grazing
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 827
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård