pessoa shabrak

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare hannie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 1 147
Sv: pessoa shabrak

www.erikshastshop.com

Finns inte med på hemsidan, men det är bara att ringa dit. Kostar ca 500:-
Sedan kan du också kontakta Zanna på www.sadel.se, hon tar in vad du vill ha. Och hon ger bra service! De på Eriks behandlar inte ens sina stamkunder väl... (vi har handlat där för över 30 000 de senaste åren och nu senast fick vi helt plötsligt inte byta ett täcke som inte passade... Men Zanna är väldigt trevlig och det går alltid att komma fram till en lösning om nåt går fel.)

Börjes, fast bara i affären. Vet ej om dom kan skicka till dig, dom har ju postorder?

*trådkapar*
Har du nån aning om vad de kostar på Börjes??
Och är det någon som har ett pessoaschabrak som har erfarenhet av dem? Mamma funderar på ett sånt.. Fungerar de lite som Poly Padsen eftersom de är tjockare??

Jag har ett pessoa schabrak! Är supernöjd med mitt. Har tvättat det en gång och är fortfarande jättefint och färgen håller sig fin! Tror tyvärr inte det fungerar som en polly pad eller vad det heter. Det är lite tjockare än vanliga schabrak men inte som polly pad. :banana:

Vet tyvärr inte det. Ring o fråga. De har pessoatäcken oxå :)

Sanette skrev:
Har tvättat det en gång och är fortfarande jättefint och färgen håller sig fin!

Hade du inte förväntat dig det av ett så pass dyrt schabrak? :eek: ;)

Vad går pessoa på i börjes?? ska nämligen åka ner till skåne och sen upp med bil till stockholm så ska passa på att åka frbi där..

Jag vet ju inte det..... tyvärr.
Du ska bara inte förvänta dej att dom har shabraken i både ponny o full o i flera färger, likaså täckena.
Dom tar bara in sådana grejer tillfälligt, ingenting dom har mkt av på lager. Men har du tur hittar du det du söker :)

Granngården har dom, annars kan dom ta hem!

//Sheena

Liknande trådar

Utrustning Någon som vet? Hittar gamla trådar här på Buke om snösulor av olika slag. Många rekommenderar ”Joursulan” men dessa verkar ha försvunnit...
Svar
8
· Visningar
913
Senast: WildHorse
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 860
Senast: Görel
·
Samhälle Varför får jag ständigt en massa reklam från dem? Vad har jag gjort för ont för att förtjäna detta? Jag gissar att det är någon Kina...
Svar
4
· Visningar
546
Senast: Luff
·
Utrustning Hej! Någon som sålt på eller besökt SSHL (Sveriges största hästloppis) och fått sålt mycket, dvs har det varit mycket folk? Funderar på... 2
Svar
21
· Visningar
1 143
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka