Valptass
Trådstartare
Jag skulle vilja hitta den Perfekta Selen till Torsten. Jag tänker att ni här inne kanske har koll på om, och i såna fall var, den finns!
Den ska:
- vara ergonomisk, inte störa rörlighet
- vara ställbar överallt (alltså inte bara runt hals och bröst, utan även över rygg och under mage)
- ha knäppning även på halsremmen (inte behöva träs över huvudet)
- vara mjuk och len, inte skava mot naken hud
Nedan en bild på hur jag tänker mig att den ser ut, ungefär:
Den bakre remmen ska alltså sitta ganska långt bak (grön bock), jag vill inte ha den för nära armhålan (rött kryss). Det svarta på de blå remmarna visar var den ska kunna knäppas upp.
Är det någon som vet om detta finns ute på marknaden? Nästan allt jag hittar blir för tight i armhålan pga ej ställbar överallt, är i ett material som skaver, saknar knäppning i halsen, eller allt på samma gång. Vad säger ni?
Den ska:
- vara ergonomisk, inte störa rörlighet
- vara ställbar överallt (alltså inte bara runt hals och bröst, utan även över rygg och under mage)
- ha knäppning även på halsremmen (inte behöva träs över huvudet)
- vara mjuk och len, inte skava mot naken hud
Nedan en bild på hur jag tänker mig att den ser ut, ungefär:
Den bakre remmen ska alltså sitta ganska långt bak (grön bock), jag vill inte ha den för nära armhålan (rött kryss). Det svarta på de blå remmarna visar var den ska kunna knäppas upp.
Är det någon som vet om detta finns ute på marknaden? Nästan allt jag hittar blir för tight i armhålan pga ej ställbar överallt, är i ett material som skaver, saknar knäppning i halsen, eller allt på samma gång. Vad säger ni?