PepptrÅden

Sv: PepptrÅden

Jag behöver verkligen lite (mycket) pepp inför SM nästa helg! Det känns inte alls som jag är redo, och jag är redan jättenervös....
Hur ska man veta om man är redo att rida SM, liksom?
:crazy:

Man deltar! :D

Jag tror säkert ni är redo, sedan kan ju allt hända ändå men som jag brukar säga till mina elever, man vet ju inte om man är redo förrän man försökt!

Försök att tänka på det som vilken tävling som helst, egentligen är det ju inte konstigare än så heller.

Sv: PepptrÅden

visst är det så. Dom stunderna jag väl kommer upp på hästryggen och dom dära underbara ögonblick kommer är helt fantastiska! Men detta att dela med längtra jag efter och än så länge måste gubben vara hemma och ta hand om barnen då dom inte klarar dej själva ännu.

Liknande trådar

F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 393
Senast: zassoo
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 009
Kropp & Själ För er som följde min andra tråd där jag kände att jag behövde flytta närmre min familj, naturen, lugnare liv osv så blir det här en...
Svar
11
· Visningar
1 918
Senast: Aliche
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
8 581
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka