Pennyklubben

Soapbubble

Trådstartare
Prenumerera någon här på Penny&friends till sina barn?

Jag funderar om det skulle vara något för min hästtokiga 9-åring eller om det bara är dyrt skräp.

Det är samma som dåtidens Pollux. Dottern har t.o.m. fått några böcker i ny upplaga av det jag fick som barn. Så de har vi nu dubbel uppsättning av.

Men en del grejer är bra, mycket småsaker blir det. Böckerna har varit omtyckta men ett tag fick hon sina böcker utbytta mot girl-it böcker och det var inte uppskattat.
Vi sa upp prenumerationen någon gång i våras när hon blev 12 år.

Liknande trådar

Övr. Barn När slutade era barn att växa, och hur mycket växte de på slutet? Min 13-åring är 175 cm och växer han 2 dm till så får han inte plats i...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 181
Senast: SaraXX
·
Övr. Barn Vi ska till Malmö på innebandy-vm nästa helg. Tre av barnen (5-10 år) kommer inte vilja titta på alla matcher så då behöver vi lite...
Svar
5
· Visningar
358
Senast: Rumpnissen
·
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
772
Senast: Badger
·
Småbarn Jag försöker hitta recept på mat som barnen gillar. Sonen kastar det mesta på golvet och dottern äter nog som de flesta snart 3-åringar...
Svar
14
· Visningar
1 047
Senast: cherie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025