Pedro-Pilot??

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Fanny B
  • Startdatum Startdatum
F

Fanny B

Hej. Är det någon som känner igen någon utav dessa hingstar? Allt är intressant! Är det någon som har nån länk till en bild så skulle jag bli jätteglad:D

Sv: Pedro-Pilot??

Flyinges Balougraph har Pilot i blodet, samt Pomme Royal & Pentagon...

Pilot är väl en av tysklands bästa hoppförvärvare. Lämnat många godkända hingstar.

Pedro vet jag inget om, är det en pilot-avkomma?

Det var en Pedro efter Pilot med i det tyska laget när de tog guld i Seoul, men jag vet inte om det är samma som är pappa till din häst.

Det var en Pedro efter Pilot med i det tyska laget när de tog guld i Seoul, men jag vet inte om det är samma som är pappa till din häst.

Man kan ju hoppas=) Heter den bara Pedro eller?! I så fall kan det säkert vara han men som sagt jag är inte säker. Det enda jag är säker på är att Pedro är en godkänd hingst efter Pilot! Jag skulle gärna vilja veta vem det är iaf=) Tack

Bugatti Pedro som tog lagguld i Seoul 1988 var en valack. Hingsten Pedro i lettland ska enligt uppgift vara född 1986.

Hi.
I know its a old subject but since i know a bit of Pedro and getting one of my one then...
He is licenced in Oldenburg,Latvia and Estonia.
No,hes not the one who won the olympics gold but he is FULL brother to Bugatti Pedro. He has one more fullbrother Pageno,who is licensed in Westfalia,Rhnl and Mec.
After he got licence in Oldenburg,he was sold to Latvia and there is he basicly only on breeding.
I dount have a foto but probably next week,if there is any interest,i can post it.
Best Wishes

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Nikan
·
Avel Hej! Behöver råd från er mer erfarna. Jag har vant av årets föllunge för ca 3 veckor sedan, juvret gick tillbaka fint och stoet mår bra...
Svar
4
· Visningar
690
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
617
Senast: Shaggy
·
Hundhälsa Det verkar ju numera generellt finnas en övertro på att blandraser är friskare än renras hos gemen man och nu pekar en studie på att så...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
8 695
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar