Peders brösta

H

Hot_N_Tot

Någon som har koll på vad det är för brösta man sett Peder använda både på Magic Bengtsson o Colleen? Märke? Pris?
Har sett flera ute på tävlingar som har dessa.

Sv: Peders brösta

såg en sådan i stans ridsports butik, Märket vet ja inte, men den kostade lite över 2000.-

Ok. Ingen annan som vet? Måste få tag i en sån.:D

Om det är en sådan här du tänker på så säljer Ulrika och Camilla sådana.

2magicbengtsson1.jpg

Fast du kanske vill ha exakt en sådan som Peder har?

Btw. Hur mår Glenn? :p

Jo, jag vet men tyckte inte dom va så snygga... Peders spelar i en helt annan division.;)

Glennan mår super!:D
Allt bra med era pållar?

Ojej, jag har också klämt på den, Camilla försökte ha en sådan på Julle en gång så passade på då men den var lite hård tycker jag. Men billig! :p

Jodå de lever, är inne i en sådan där tråkig vacc. vecka nu bara, annars är det full rulle! ;)

haha dne e sjukt ful peders jäkla brösta :P ja tycker d du har e fint på glenn :)

Jag gillar den iaf. ;) Glenn skiter nog i vilket, haha.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 566
Senast: fixi
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 421
Senast: hhere
·
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
2 058
Senast: iNHALE
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka