Pay and ride- hur hitta?

Sv: Pay and ride- hur hitta?

Lättast är att gå in på olika klubbars hemsida och kolla.
Fjälkestad och Vnslöv ska ha en hel del. Vet inte var i skåne du vill rida :)

Du kan gå in på Skånes rf och titta. De har en länk som heter pay and ride. Annars får du gå in på klubbarnas hemsior och titta.

Mitt tips är att utgå från ditt ridsportförbunds hemsida (är det Gävleborg tro? har ingen koll nere i söder). Där kan du hitta hemsidor till alla klubbarna, samt att klubbarna förhoppningsvis mailat in så att informationen om deras pay and ride kommer ut till så många som möjligt. I Uppland ligger det under "klubbaktiviteter". :)

Fjälkestad ska ha den 6 juni, 26 juni och 24 juli.

Mitt tips är att utgå från ditt ridsportförbunds hemsida (är det Gävleborg tro? har ingen koll nere i söder). Där kan du hitta hemsidor till alla klubbarna, samt att klubbarna förhoppningsvis mailat in så att informationen om deras pay and ride kommer ut till så många som möjligt. I Uppland ligger det under "klubbaktiviteter". :)

Men här tar distriktet bra betalt så det är inte så många som lämnar dit. :(
Förutom tidigare nämnda:
Skepparslöv brukar ha klubbhoppningar varje månad fast då får man bli medlem
Sölvesborg- Bokeslätt har sista onsdagen varje månad (inte så långt in i Blekinge)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Ett meeting i hoppning där alla är välkomna, oavsett nivå eller hinderhöjd. Det vill Runsten Equestrian uppnå genom att anordna sin...
Svar
0
· Visningar
361
Senast: Gunnar
·
Tävling hej jag undrar om icke godkända hästar får tävla i pay and jump eller inte? :)
Svar
7
· Visningar
1 687
Senast: Sirap
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under helgen avgörs Folksam SM i hoppning inomhus för senior, young rider och junior hos Runsten Equestrian.
Svar
0
· Visningar
80
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 510
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVII

Hund, Katt, Andra Djur