pay and jump

V

Victory

hej

vad behövs för en ryttare skall få delta i pay and jump (grönt kort?licens? medlem i ngn förening osv?

Sv: pay and jump

helt upp till klubben.

Här i samma stad hade vi 2 olika klubbar som hade P&J samtidigt. ena krävde grönt kort, andra ett bra humör :p

Sv: pay and jump

Jag ska på pay and jump på söndag och de kräver bara att man kan visa upp att hästen är ordentligt vaccinderad :)

Jag tycker det är jättebra att de inte kräver grönt kort, för nu kan även småtjejerna i stallet följa med och prova sin första "hopptävling" utan att det är någon riktig tävling :)

Liknande trådar

Tävling hej jag undrar om icke godkända hästar får tävla i pay and jump eller inte? :)
Svar
7
· Visningar
1 687
Senast: Sirap
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 102
Senast: zarmino
·
Ridning Hej Skriver under nytt nick pga vill vara anonym. I helgen så var det en hoppryttare som under långa stunder red sin häst i rollkur...
Svar
9
· Visningar
1 398
Senast: Fiorano
·
Övr. Grenar Hej! Om tre veckor jag jag göra min första ”tävling” eller aa de är en pay and jump Jag har iallafall aldrig gjort något liknande...
Svar
4
· Visningar
2 205
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka