Paus från livet

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ville förklara lite men det är bara stopp i min hjärna och att jag inte kan skriva här. Och jag vet att vissa tycker att det är fel att skriva här eller att jag ungefär får skylla mig själv.
Men det är iallafall väldigt dåligt nu. För som pappa sa om jag VILL vara på bup om jag VILL ha sond då är det dåligt. Men det kanske är nöd vändigt justnu.
Jag vet inte hur länge som jag kommer vara här men planen iallafall är inte sålänge. Men justnu så orkar jag inte ens tänka på den riktiga världen utan för.
Och jag kommer nog att ha en paus från bukefalos eller iallafall inte vara här såmycket. För det bara är jobbigt och endel saker är väldigt triggande. Men jag ville bara skriva dethär till ni som brukar skriva till mig och så ❤️

Jag vet inte riktigt eller det är svårt att förklara. Men det känns lite som mera lugnare och lättare på ett sätt. För det är lite som att endel saker har bara varit stopp att säga till pappa eller fråga eller nåt sånt. Men nu är det stoppet borta liksom så det är lite som friare.
Och dethär kanske låter lite dumt men det känns skönt och att det är som mera jämn sidigt på ett sätt för att pappa sa hur han känner också liksom.

Det låter inte det minsta dumt. Det är bara klokt och precis så dom det ska kännas när man lättar på trycket. Det är skitjobbigt att göra det men det känns lite bättre efteråt. Du kan till och med sätta ord på det.

Det låter inte det minsta dumt. Det är bara klokt och precis så dom det ska kännas när man lättar på trycket. Det är skitjobbigt att göra det men det känns lite bättre efteråt. Du kan till och med sätta ord på det.
Fast du miss upp fattar nog lite. För det som jag skrev att det kanske låter lite dumt var dethär: det känns skönt och att det är som mera jämn sidigt på ett sätt för att pappa sa hur han känner också liksom.
Så det var inte om nåt som JAG gjorde eller att jag lättade på trycket som jag menade att det kanske lät dumt.

Fast du miss upp fattar nog lite. För det som jag skrev att det kanske låter lite dumt var dethär: det känns skönt och att det är som mera jämn sidigt på ett sätt för att pappa sa hur han känner också liksom.
Så det var inte om nåt som JAG gjorde eller att jag lättade på trycket som jag menade att det kanske lät dumt.
Fast jag tycker inte det låter dumt heller. Det ju de orden som du sätter på det hela och jag tycker det är bra att det känns jämnsidigt.

Jag vet att ingen kommer fatta dethär men om det går åt helvete nu så är inte det mitt fel. Utan det är bara som det är för dethär är kanske min enda chans och allt som bara skriver i huvudet kommer aldrig bli tyst annars.

Tack till ni som har skrivit snälla saker och så ❤️
Och ja jag vet att jag har en jätte jätte bra pappa ❤️ Men ja det är därför också som jag inte har vågat prata så jätte mycket om det för både att jag inte ville att han skulle tycka att jag är äcklig och att jag inte ville att han kanske skulle tro att han miss lyckades att vara en bra pappa för att jag är som jag är liksom och har gjort äckel saker. Så det var jobbigt att han sa att han har känt sig som en jätte dålig pappa. Men också som han sa idag att jag har känt mig jätte dålig och värde lös fast han och mamma och många andra tycker inte så alls. Och han har känt sig värde lös fast jag tycker inte att han är det alls. Så man kanske måste försöka att lita på andra då alltså dom som man vet att dom bryr sig om en påriktigt. Och att båda vi kanske be höver tro på denandra liksom.

Klokt och insiktsfullt som vanligt från dig :heart

Jo. Livet har verkligen inte varit rättvist mot dig. På ett sätt som de flesta av oss inte kan förstå. 💔

Det kändes som det hänt nåt nytt, därför frågade jag.
Nej men livet är ju inte rätt vist heller.

Och det har inte precis hänt nåt NYTT utan jag är mera på mind om hur många som är taskiga och att dom tycker att det är helt normalt. Och att domflesta personer går inte att lita på och att jag är så fucking jävla miss lyckad. Jag kan inte ens dö. Och jag blir o sams med alla och alla försvinner förmig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 679
Senast: Rosett
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 028
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte göra en dagboks tråd här. Inte för jag har nåt jätte viktigt att skriva om eller att jag tror att jätte många är så...
2
Svar
23
· Visningar
3 801
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok An tagligen så tycker nån att jag inte borde skriva en dagbok "bara för att skriva av mig". Men det är ju fritt att inte läsa och jag...
Svar
6
· Visningar
1 986
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama