Passier Gemini - Träns

S

Solosanta

Har en liten undran som någon här kanske kan svara på... :) Har tänkt att köpa mig detta träns (Passier Gemini, achen modell med mkt bred nosgrimma samt swarowski på pannband...så snyggt), då jag hittat det i en butik i Holland.

Men blir lite osäker på om det är billigare där (vilket jag anar...) eller om det finns att få tag på här i Sverige till bättre pris? Priset i Holland ligger på 149 euro (ca 1380 SKR)... Någon vänlig själ som vet??? :)

Har kollat detta själv...Lite förhastat inlägg! Pris här runt 1600 skr, så visst blir det lite billigare i Holland

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Passier Gemini - Träns

jag har bara sett dom för runt 1600kr i sverige så det är nog ett bra pris men tänk på att frakten tillkommer så det kanske inte lönar sig allt för mycket.

så här ser dom ut framifrån. pannbandet är väldigt snyggt men nosgrimman är inte den snyggaste modellen framtill enligt mig... men smaken olika som tur är! dom har en annan modell som är exakt likadan fast engelsk nosgrimma och spännena i nacken också. (kandar)

Nä men du... :( Framifrån såg den ju inte ut som jag hade förväntat mig...:cry: Vad synd!
Tack för denna bild...
(Vad gäller frakt så är det inget som tillkommer, då min svärmor bor i Holland och kan på enkelt vis bara ta med sig då hon kommer hit, vilket hon ofta gör ;)= ingen frakt...:) )

jag var själv inne på att köpa detta tränset tills jag hittade den här bilden. ser inte lika snyggt ut framifrån tyvärr.

vissa har det bra med bekanta :idea:

tycker inte dom är snygga nosgrimman är inte alls bred och aachen fästet är konstigt... produktbilden ljuger tyvärr..

Nämen, har det försvunnit massa inlägg i denna tråd? Trodde jag skulle få se en bild men det finns ingen bild här? :crazy:

Nämen, har det försvunnit massa inlägg i denna tråd? Trodde jag skulle få se en bild men det finns ingen bild här? :crazy:

Det är inte tillåtet att hämta bilder från andra siter och lägga in i trådar...

Om du är intresserad av att se en bild så föreslår jag att du använder någon sökmotor, man brukar hitta det mesta då.

sök på google på passier gemini som kommer det upp flera bilder på hur det ser ut framifrån.

Liknande trådar

Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 717
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Letar efter ett nytt träns till min grabb, och börjar bli lite frustrerad. Det som följde med honom är ett gammalt körträns, av helt...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 452
Senast: Sanibel
·
Utrustning Har letat en längre tid på internet, men har för lite tid att hinna köra ut i olika affärer o leta. Tanken var att jag skulle köpa...
2
Svar
29
· Visningar
2 392
Senast: Morran
·
Utrustning Köpte ju ett nytt träns på Scandinavium, men såklart (!) var det ju alldeles för litet, nosgrimman funkade bra och gick runt utan...
Svar
9
· Visningar
1 271
Senast: jjeg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka