Passande hingst till arabsto?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Rapid
  • Startdatum Startdatum
Sv: Passande hingst till arabsto?

Jag tycker absolut att du ska titta på Preference :love: Jag tycker att han är en av våra bästa hingstar i sverige, o jag skulle gärna se att han användes mer ;)

åke skrev:
Jo visst har du rätt. Frågan är OM han skulle ha visats överhuvudtaget efter att bara ha varit i sv. 6 veckor som jag ha hört att han bara hade varit. Han har ju gått bra i Belgien, kanske dom svenska domarna vill ha lite mera massa på hingstarna. Vet du som verkar duktig vad Megiddo har lämnat??

Har PM:at Dig, för som de andra säger jag också...för att inte tråka ut alla andra och komma ifrån trådens ursprung.... :D

mvh
Carina på Cesam Arabians

åke skrev:
Prova Firitzio s.a. Det har jag gjort. Men fölet är inte fött än. Han kom till sv. förra året

Är det en svart hingst??
Frågar bara för att ta reda på om det är den hingsten jag tror :D
Ibland blandar man ihop ett namn med fel häst...

// Anna

Boll skrev:
Är det en svart hingst??
Frågar bara för att ta reda på om det är den hingsten jag tror :D
Ibland blandar man ihop ett namn med fel häst...

// Anna

Nej skimmel......

mvh
Carina

Ok.
Då var det en annan häst jag tänkte på...
Tack för svaret :)

Liknande trådar

Avel Har efter många funderingar fram och tillbaka tänkt mig att ev betäcka min D-ponny nu till våren/sommaren. Ponnyn ifråga är ett arabsto...
Svar
14
· Visningar
2 247
Senast: Mabuse
·
T
Avel Jag vet att jag är väldigt tidigt ute när jag frågar om detta men jag klarar inte vänta. :p Det är nämligen så att jag skal betäcka...
2
Svar
20
· Visningar
2 739
Senast: Gazque
·
Avel Sitter och grubblar på hur jag ska göra med hästeriet i framtiden. Så om ni nu tittar strikt ur avelsmässigt perspektiv - vilket av...
Svar
11
· Visningar
1 610
Senast: Fredag
·
I
  • Låst
Avel Kom igen nu! Jag behöver bolla lite idéer med sådana som kan det här med avel. Jag har ett 11 år gammalt sto efter D-Day - Martini -...
Svar
2
· Visningar
1 046
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka