Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Mammas

Trådstartare
Vad göööör ni idag då? Är alla iväg och firar påsk? Eller är alla ute och dricker drinkar och njuter av att våren kommit på riktigt? Är jag ensam om att häcka framför buke såhär på långfredagskvällen? :D

Jag är här! Sambon är iväg och firar påsk med sin familj hela helgen så jag är själv med hunden. Innan ikväll stekte jag egna köttbullar för första gången i mitt liv :D och nu ser jag på Let's dance i ögonvrån ^^

Tur att vi är flera no-lifers! :D

Vem har något kul att dela med sig av? Jag kollar på världscuphoppning och googlar konstiga yogapositioner.

HEJ ZASS!! :bump: :bump: :banana: :bump:

Jag har också tråkigt! Och så vill jag läsa men har ont i nacken och tänker att det kanske är dumt för den. :meh:

Älskar BTW Emma Knyckare. En jingel för Knyckare i P3 får mig att lol:a varje gång: "Skateboard uppfanns av töntiga surfare med hajrädsla!" :D :D :D

Heeeeej! :banana:

(Jag håller fortfarande på och upptäcker nya forumet/alla häftiga funktioner :eek:).

Hoj!

Ja jag följde tom ett recept :D

Duktigt! :D Jag har funderat på att göra egen falafel (egna falaflar?) men har inte kommit så långt ännu. Vanligtvis brukar jag inte orka diska mixerstaven när jag ska göra mat där jag ska mixa saker utan hippsomhapp-mosar lite med en gaffel och äter som de är, tror inte att den varianten skulle funka så bra på falafel. :p

Sitter och funderar på vad jag ska odla ute på balkongen och vad man behöver? Jord, fröer och något att lägga jorden i kanske?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 831
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 864
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 107
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka