Påskägg, fick din hund något?

eviliny

Trådstartare
Ja fick din hund något eller var det bara du som fick moffa godis?
Min underbara Bäbis fick iaf en påskägg som han inte fatta riktigt vad han skulle göra med, lukta gott men smaka papper när han slicka tog en stund innan han fatta att det goda var inut i. :rofl:

här kommer några bilder på festen iaf :banana:

PICT0688.jpg

PICT0691.jpg

PICT0689.jpg

Sv: Påskägg, fick din hund något?

Haha du ska bara veta, när han leker med syskonen brukar han trycka in alla bollar han kan i munnen, som mest har han haft 3 tennisbollar och en fotboll.

Den som vill den kan(tror jag hans måtto är)

Hitta faktiskt en bild när han har 2 tennisbollar och en basketboll....

PICT0665.jpg

:rofl: :rofl:

Jag köpte påskgodis till dem och la i påskägg, men de fick inte öppna själva - och det är fortfarande godis kvar ;).

Vilken goding med påskägget :love:

Min vovve fick inget eget påskägg, men nåt extra grisöra, köttbullar & prinskorv fick han allt :D

Däremot så skulle han leka med mitt stoora påskägg som jag fick av mamma, det låg bara oskyldigt på tv-bordet. Han hade för liten mun så då puttade han på det och tyckte det var världens roligaste leksak, lyckades välta ett vattenglas, men inget gick sönder och jag håller ju faktiskt på att träna upp föremålsintresse så man får väl vara nöjd :smirk: :D

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 224
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 487
Senast: Pratsch
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 191
Senast: Yrsel
·
D
Övr. Hund Har du någonsin hamnat i nån dispyt/konflikt nån gång med nån närstående eller bekant eller kanske rentav främmande om din hund? Eller...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
6 552
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar