Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mjooo. Nu sover han 8-14 men tyvärr inte så mycket piggare
Sover han inget innan han sticker till jobbet? När jag jobbar nätter sover jag så mycket jag kan när jag kommer hem och de gånger det inte är 12-timmarspass lägger jag mig en stund på kvällen med.Mjooo. Nu sover han 8-14 men tyvärr inte så mycket piggare
Mjooo. Nu sover han 8-14 men tyvärr inte så mycket piggare
Kommer jag ihåg fel eller hade han sömnproblem och/eller dåligt psykiskt mående redan tidigare? Var trött och orkade inte hjälpa till med barnet?
I såna fall tänker jag att ett sådant jobb är katastrof, men samtidigt hjälper ingen sömn i världen om det är andra problem som gör att han in orkar.
Är det första gången han jobbar natt? Det tar ett tag att vänja sig vid dygnsrytmen. Sen får man ta sig i kragen och aktivera sig även om man är trött. Man blir piggare då.
Jag tror att det största problemet är ju det att han borde ta sig i kragen.Han har jobbat lite nätter innan som pa, men kunde sova mellan varven hos klienten.
Är lite de jag skulle vilja,att han tar sig lite i kragen trots tröttheten. Får väl vänta och se.
Han har jobbat lite nätter innan som pa, men kunde sova mellan varven hos klienten.
Är lite de jag skulle vilja,att han tar sig lite i kragen trots tröttheten. Får väl vänta och se.
Jösses inte konstigt att han är trött, många behöver minst 8 timmars sömn och om han inte kan sova mer i sträck försök att han vilar några timmar innan han kör till jobb. Det gör underverk.Mjooo. Nu sover han 8-14 men tyvärr inte så mycket piggare
Det KAN funka men inte för alla. För mig funkar det katastrofdåligt. Jag sov typ 8-14 eller ibland ytterligare en timme eller två. Jag sov bättre och jag gick en rask promenad innan jag lade mig. Sov jag på kvällen före jobb var jag som en illamående zombie hela natten. Åh fy.Jösses inte konstigt att han är trött, många behöver minst 8 timmars sömn och om han inte kan sova mer i sträck försök att han vilar några timmar innan han kör till jobb. Det gör underverk.
Fast börjar man så sent som kl 02 finns det ju gott om tid att sova några timmar utan att bli en zombie.Det KAN funka men inte för alla. För mig funkar det katastrofdåligt. Jag sov typ 8-14 eller ibland ytterligare en timme eller två. Jag sov bättre och jag gick en rask promenad innan jag lade mig. Sov jag på kvällen före jobb var jag som en illamående zombie hela natten. Åh fy.
Det är säkert sant. Jag som börjat 21 eller 20 har ju nte kunnat prova sova mer än 1-2 timmar vilket är äckligt.Fast börjar man så sent som kl 02 finns det ju gott om tid att sova några timmar utan att bli en zombie.
När min man jobbade natt och jag hade baby så gick jag ut på promenad om A skrek. Men han var ju så liten och förde inte så mycket oväsen annars. Sedan hade han föräldraledigt och efter det var det förskola så då var barn på dagis på dagarna. Utom på helger, men barn behöver ju ändå vara ute mycket på dagarna så jag gick ut mycket också, till lekparken.Okej. Men hur fungerar sömnen dagtid med att man har små barn hemma. Sonen är 10 månader så lite svårt att "smyga tyst". Man kan ju inte riktigt åka iväg varje dag (vaknar ca 6 och sover bara 2*30 min)