Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, den selen är gjord för att köra par med. Inte enbet. Till det har man enbetssele.
Att ni inte förstår hur skakeln ska sitta förstår jag för där finns inga fästen till skaklar då man oftast inte använder skaklar vid parkörning.
Ska ni använda selarna till enbetskörning får ni hitta delar att modifiera däckeln med. ni måste få dit skakelfästen+ rem från skakelfästena ner till gjorden och gjorden ska bytas så du kan fästa däckel och bukgjorden i den. i Parselen fäster du ju endast en rem
Bröstan får ni lämna till en sadelmakare för att ta bort remmarna som ska gå till däckeln och under magen.
tömmarna har hon ingen användning för..
Varför köpte hon inte två enbetsselar istället???
Hade blivit både enklare och billigare...
Oj detta låter jobbigt, får prata med henne igen om selen måste kunna lösa på något lättare sätt.
Men tack så mycket
hööks rear ju ut sina värdelösa maratonselar och parselar, det är väl därför.
Hade jag varit hon hade jag försökt få lämna tillbaka den. Och köpt enbetsselar. Det tjänar hon mest på...
det finns inga skakelhållare på en enbet och den funkar ju som en skitsele så det verkar vara en dålig idé. ...
Dom gånger som jag har varit i Borås så har jag inte ens sett selen där. Så jag antar att dom inte säljer den. Lagret skall öppna i mars tror jag det var.
Borås? Bara dialekten hindrar mig från att gå in där