parning av kaniner... :p

NagelacksBeroende

Trådstartare
när vi parade två av våra kaniner så var hanen lite .. konstig. elr .. :p det kanske inte är konstigt, men det såg oerhört kul ut. :p

när han "hoppade på henne" ( :D :p haha) så "ramlade" han av efter en stund och la sej typ på rygg och lät lite konstig.. :S
typ.. som om han grymtade till eller något. :p

ni som har parat era kaniner, har detta hänt er ?
:p

Sv: parning av kaniner... :p

Japp när han får utlösning så knorrar han av förnöjdhet och trillar av :smirk: Honan eller hanen kan oxå skrika högt men inte för att det gör ont-tvärtom :angel:

Sv: parning av kaniner... :p

Ceras karl fick världens fnatt idag efteråt och for omkring med sina 5 år på nacken som en liten kaninunge igen innan han pladask blev toktrött :smirk: ja se killar... :p

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 893
Senast: Hermelin
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 468
Övr. Hund Våra tonårspojkar var borta några timmar, och så kom dom hem. Hundarna blev som vanligt glada och sprang och hälsade. Sedan kom Ziggy...
Svar
16
· Visningar
3 364
Senast: Blandrastik
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 092
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama