Parkering vid Friends arena.

Kicki_83

Trådstartare
En kompis och jag ska ner och se kvällsföreställningen på Horse Showen på söndagen. Vi funderar på att åka bil men vet att det brukar vara dåligt med parkeringar där.
Så tänker höra med er här på buke om ni har nå tips på bra parkering inom gångavstånd från Friends arena??

De ska tydligen öppna 1000 parkeringar i köpcentrumet som byggs bredvid för besökande.
Sen finns det 700 på andra sidan bron.

Ett tips är väl annars solna centrum. det kostar men det gör det överallt. Det går att gå (ca 20 min) eller ta tvärbanan en bit. Smågatorna runt om är knökfulla.

citat från hemsidan
"
Klart under nästa vecka
I början av nästa vecka uppdaterar vi vår hemsida med en karta där parkeringarna kommer att finnas tydligt utmärkta. Däribland 1 000 parkeringsplatser i det nybyggda garaget under Mall of Scandinavia i direkt anslutning till arenan."

Liknande trådar

Kropp & Själ Min make och jag vill långsamt börja planera en resa ner genom Europa med våra barn. Vi tänkte bila och det ska inte ske än på ett tag...
2
Svar
25
· Visningar
834
Senast: Mia_R
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 421
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 555
Senast: starcraft
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 008

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka