Parelli - Green Ball

M

MISTY

((Viste inte var tråden skulle ligga)):p

Är det någon som har en Green Ball från Parelli? :) Funderar på att köpa en, men undrar vad den kommer kosta ink. Frakten ? :)
Supertacksam för svar! :D
/MISTY:banana:

Sv: Parelli - Green Ball

Har för mig att den kostade 600-800 bara bollen, kanske hamnar du på 1500 inkl frakt och tull..?

Vi har också kört med vanlig pilatesboll, mindre förståss, men den går också att leka med.. Känns gräsligt dyrt för en boll :p

Tja, den billiga bollen jag köpte på Rusta har hållt för 450 kg ponny :D Han provade ställa sig på den, gick inte så bra men bollen höll.

okej :) FÖr parrelis boll håller en nordsvensk som vill döda den ;) Men en pilates boll kanske håller lika bra, kanske ska sno mammas och testa :angel:

Låter väldigt dyrt för en boll. testa en pilatesboll istället, kostar betydligt mindre och är säkerligen lika hållbar som en med Parelli-logga på. Jag har en ganska stor pilatesboll till hästarna och den har hittills fått ta en del stryk, men har tålt det över förväntan. Pumpa den ordentligt bara så att den inte blir sumpig och hästen kan få tag i den med tänderna alt. få fäste om den ställer sig på den.
Kan inte låta bli att lägga in denna som bonus:
http://www.youtube.com/watch?v=emxI-nRGWBE&feature=player_embedded

Jag tror nog tåligheten kan vara lite samma, men Parellis boll är ju så mycket större att det blir inte lika lätt att lägga sig på den eller försöka ställa sig.

Okej ! Ska prova med en Piladtes boll , eller vad det hette ;) Tack Alla För Svar:D:banana:en !

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 295
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 933
Senast: Squie
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 881
Senast: Roheryn
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 301
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar