papillon Rouge

F

fnorr

Finns det ngn avkomma i Sverige(förutom min)?

Han hade 2 avkommer Vegasfinalen, kunde varit 3 om Whitacker valt Mozart istället för Portofino, kommer att stå ännu högre på listan nästa år.....vill gärna ha kontakt med ngn annan som har en avkomma

Sv: papillon Rouge

Finns det ngn avkomma i Sverige(förutom min)?

Han hade 2 avkommer Vegasfinalen, kunde varit 3 om Whitacker valt Mozart istället för Portofino, kommer att stå ännu högre på listan nästa år.....vill gärna ha kontakt med ngn annan som har en avkomma

har ingen avkomma,men kommer nog att ta in semin från en mkt fin son till PR-08.Vad har din för stam?skicka görna bild.

/b

Sv: papillon Rouge

Kul! Min är alltså e Papillon Rouge-Concorde-Lugano van la Roche(som är far till Darco). Jag har sett en avkommor när jag bodde i Belgien, det är otroligt atletiska hästar med enorm fjäder därbak och dom hoppar grym. Men dom är inte lätta att tas med, riktiga råskinn, därför finns det inte så många som man ser "till vardags", då det är för svåra för amatörer(som regel).

Whitacker, Peter Wylde, Guerdat, Hugo Simon, Eppilard, Van Asten är några av de elitryttare som har en Papillon Rouge. Visste du att Fleche Rouge är en av värdens dyraste hopphästar. Vilken hings tänker du använda och vad har du för sto?
DSC01722.jpg

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
659
Senast: seahawk
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 067
Senast: MML
·
Katthälsa Har ni tandvårdsrutiner? Några bra produkter? Jag har varit nästan löjligt förskonad från katter med tandproblem hittills. Hanoo hade...
Svar
13
· Visningar
770
Senast: Sassy
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 715
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar