Papegojor ute?

ebbalotta

Trådstartare
Hej!
Har hamnat i diskussion med en granne som har två papegojor, en amazon och en kakadua. Dessa bor fint utomhus hela sommaren, har varsin holk att gå in i och ser ut att må bra! men nu när det börjar bli kallare om nätterna tycker jag att det är dax att de får komma in i sina inneburar?? Ingen fara tycker mannen.. Vad säger ni "som förstår sig på´et"??

Sv: Papegojor ute?

Beror på hur bra de kan "gå in" och vilken temperatur det rummet har. Bara en klassisk holk räcker inte enligt mig, men ett rum med en bra grundtemperatur att gå in i, då kan de vara ute.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 963
Lantbruksdjur Hej alla fårägare. Efter ett längre uppehåll i fårägandet skaffade jag fem stycken Gotlandslamm i höst som jag provisoriskt inhyste i en...
Svar
15
· Visningar
4 216
Senast: Efwa
·
Tjatter Den lilla ridskolan är vanligtvis en plats där barn, vuxna och hästar trivs och umgås i godan ro! Nu har det dock flyttat in ett gäng...
31 32 33
Svar
641
· Visningar
23 153
Senast: iiantazie
·
Anläggning Hej! För att inte göra ett för långt inlägg så ska jag försöka förklara så kort jag kan. Sen 2 år hyr jag och min sambo en gård av min...
Svar
5
· Visningar
1 707
Senast: IdaOlson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama