Papegoja som kan prata

Sv: Papegoja som kan prata

otroligt :O smart papegoja :O gillade slutet: gungeligungeligung...:D

Jag älskar papegojor :) i djuraffären jag jobbade förut hade vi 2 stycken en grå jako och en amazon, grå jakon var hemskt artig, sa god morgon varje morgon, och hej då till kunderna, och vaaaa? när man störde honom. Amazonen var riktigt rolig. Sa också hej och goddag, när vi åt något så sa han: Var det gott va? :rofl: lagom kul när man står och försöker fånga fisk :) satte man sig på huk frågade han ska du gå och skita? vilket han också kunde fråga kunderna :o Och så varje morgon fick man höra: vad gör duu? - Matar er, - Vad gör duu? - Jag ska ge er mat.. - vad gör duu? Otroligt härliga djur..

Vilken taktkänsla! :D Ser ut som den i Loka reklamen!

Den var ju bara helt underbar:love:

Visst pratade den med dialekt?

Sen det sista, gungeligung...:rofl:

MVH
Russin8

De papegojor jag hade i affären snappade ju liksom upp saker, amazonen kom från ett hem med äldre människor, och när frun i huset skulle gå ut med hunden sa hon: Lina, ska du gå och skita (typ), så därifrån fick han sitt "ska du gå och skita" så det lär sig fort... Den andra jackon, hade bott hos en viss kändis och visslade Snabbköpskassörskan hela tiden :rofl:

Vilken taktkänsla! :D Ser ut som den i Loka reklamen!

Det ÄR Snowball som är med i Lokareklamen! :banana:
(Videon finns också på youtube och heter något i stil med "Snowballs first overseas commercial")

:rofl::rofl:

Så helt underbar. Den papegojan måste ju tycka att det är roligt. För den dansar ju faktiskt i takt med musiken. Sen just det att han även använder fötterna tycker jag är så härligt..

MVH Russin8

Knapplån

Så härliga allihop! sitter här och skrattar:D

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 346
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 539
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Härom dagen var fastighetsskötaren hemma hos oss och skulle fixa en grej i vårat badrum som vi hade felanmält, vi var inte hemma vid...
2
Svar
25
· Visningar
2 866
Senast: Piaff
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 015
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar