Pannband till kandar...

feel

Trådstartare
Har ett Stübben-kandar med bred vitfodrad nosgrimma, tyvärr är pannbandet för kort så ett nytt måste inhandlas. Hästen har en stor stjärn så kan man ha bling bling eller blir det för mycket tillsammans med vitfodrade nosgrimman? Har kollat på ett klinkers-pannband också men jag vet inte riktigt om det passar ihop...

Hmm vad tror ni?

Sv: Pannband till kandar...

klart man kan. ;)

jag har det! men snyggast med ett smalt, blir konstigt om pannbandet har annan fodring än nosgrimman.

Sv: Pannband till kandar...

Har ett Stübben-kandar med bred vitfodrad nosgrimma, tyvärr är pannbandet för kort så ett nytt måste inhandlas. Hästen har en stor stjärn så kan man ha bling bling eller blir det för mycket tillsammans med vitfodrade nosgrimman? Har kollat på ett klinkers-pannband också men jag vet inte riktigt om det passar ihop...

Hmm vad tror ni?

Jag har ett stübenkandar med bred vit nodgrimma och har nu i nyligen införskaffat mig ett svart pannband med strass på. det blev supersnyggt :)

Liknande trådar

Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 896
Senast: geting
·
Utrustning Går i drömtankarna om att spara ihop till en riktigt trevlig dressyrsadel nästa år (eller kanske mer realistiskt, om några år :p). Har...
Svar
14
· Visningar
1 849
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 972
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 611
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka