Pannband för islandshuvudlag

M

Mosaic

Såg just att Jascon hade börjat med dem men har inte hittat något företag som säljer dom. Någon som sett vad de har för pris?

Sv: Pannband för islandshuvudlag

Kanske just det som är grejjen med att göra "pannband för islandshuvudlag" ;)! Dom kommer kunnas ta av och på utan att behöva ta isär (som oftast inte går) tränset.

Tycker det är en superbra ide, mer "påsättbara" pannband åt folket. Jag är pannbandsfreak och äntligen kanske man kan köpa pannband till sina islandsträns?

Det var en nyhet hos Jascon och har en special skruv/knäppning så att det går att byta. Är kanske så nytt att det inte kommit ut i butikerna. Det var bara det nedersta som jag tyckte var någorlunda men hoppas att det kommer flera allt eftersom.

Tänk vad roligt om man även kunde köpa en nosgrimma med utbytbar nosrem :love:. Gillar oxå omväxling.

http://www.jacson.se/ men du måste gå in på webshopen för att se det. Tror inte det fanns med i pdf filerna

Så här ser de ut
727.jpg

Har inte hittat någon butik som fått in dom. Frågade min lokala hästaffär och de kunde ta hem men skulle tydligen dröja ett tag innan jascon började leverera dom

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
770
Senast: Ajda
·
Juridik & Ekonomi Jag har fått några 18K guldsmycken av mamma som varken hon eller jag vill använda, så hon tycker att jag ska sälja dem. Men hur ska man...
Svar
11
· Visningar
780
Senast: Manji
·
Samhälle Att Northvolt inte går så bra köper jag fullt pga att upplägget inte varit helt genomtänkt men det blir billigt att köpa för någon annan...
2
Svar
34
· Visningar
1 825
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg