the_connemara

Trådstartare
Någon som förstår sig på disketter :confused:

Den säger massa konstiga saker o så går det inte att spara.. Hur mkt går det att spara på en diskett eg? Hur ser man om den är full?

*datanörd...*
 
1,44 Mb brukar vara standard, men det går på runt 1,38 Mb verkligt. Bara att kolla i utforskaren på hur mycket som är ledigt (om du har win).
 
*host* Vad är utforskaren..?

Jaja, efter några försök så fattade jag att den var full (paniktryckte bort varningen hela tiden ;) ). Knasiga jag hade sparat i princip samma arbete tre gånger vilket inte fungerade så bra.. Nu finns det endast två versioner och jag tror iaf den ena är rätt..

Jaja, hopplöst fall är jag, men tack för uppmärksamheten :bow:
 
du kan gå in på denhär datorn sen högerklickar du på disketten och trycker egenskaper där ser du hur mycket som är sparat och hur mycket som är ledigt. sen kan det vara så att disketten är skiv skyddad har du kollat det?
 

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 191
Senast: gullviva
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 955
Senast: Freazer
·
Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 507
Senast: __sofia__
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 446
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tvättstugedrama
  • Stil på bostad för uthyrning.
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp