G

Generalen

Hm, helt plötsligt har jag fått för mig att det är fel på mitt nya akvarium... :cry: Det är liksom en grej som "saknas".

Det inringade i rött finns inte på mitt akvarium:

%7BCAAFB067-6266-4099-81EB-350E0A32D5AF%7D.jpg

Jag har hittat ett enda till kar på nätet som ser ut som mitt, alltså såhär:

%7B35137CD4-10FB-4085-8208-7CA96DCDA456%7D.jpg

Är det fel på det, eller behövs inte den där "grejen" (insug? :o )? Funkar det lika bra ändå? Ska jag lämna tillbaka det och be om ett nytt? :crazy:

/Nojjig Apo :angel:

Sv: Paniiik!

Tror att jag har det påmitt, kan gå ut till förådet imorrn och kolla:)

NEEJ, gå NUU :D ska ju ändå till affären imorrn, vill veta om jag ska behöva ta med akvariet för att få ett nytt eller om jag slipper det.

Puttar :angel: kom igen, idag ska jag till affären, kommer jag att behöva släpa med mig akvariet eller inte? :crazy:

Liten uppdatering: var där idag, akvariet som stod framme såg likadant ut som mitt. Nu är det faktiskt igång, har lite frågor kring doppvärmaren bara... :crazy:

Jag gjorde en egen tråd om den, men sak samma! ingen som har svarat i den iaf :p problemen kring doppvärmaren har löst sig, visste inte riktigt hur den skulle sitta och om något tvunget måste vara över vatten. Men nu sitter den där iaf och är igång, så allting funkar! :banana:

Liknande trådar

Relationer Kör anonymt nick, kommer någon på vem jag är så håll det för er själva. Jag och killen har varit tillsammans ca 1 år. Vi har intressen...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
15 761
Senast: Exile
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 544
Senast: Imna
·
Övr. Hund Hej! Det här är mitt första inlägg på forumet och jag måste få råd av er kloka. Jag har sån obeskrivlig ångest just nu och vet inte hur...
2
Svar
37
· Visningar
5 921
  • Låst
Relationer Hej kära buke. Jag har så ledsen och förkrossad att jag behöver skriva av mig och ha någon som lyssnar. För åtta år sedan träffa jag...
Svar
8
· Visningar
2 065
Senast: NotlikeI
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama