B

blissare

Har ju köpt mej en fin liten videokamera, en panasonic NV-GS 17..jättekul..men nu skulle jag vilja lägga in det på min dator..dels för att kanske bränna över till dvd och ja...:p
Men vad behöver jag då?..har en USB sladd men inget händer!!! HJÄLP någon...:confused: :confused:
 
Sv: Panasonic

Nu är jag inte säker på modellen men har en kompis som har en Panasonic och man kan bara överföra stillbilder eller använda den som en webkamera med USB kabel, man måste ha en FireWire kabel och FireWire kontakt på sin dator.
 
Sv: Panasonic

TACK!!! var iväg o köpte en..så nu funkar det!!:bump:
 
Sv: Panasonic

ja men vad har du för windows?
har du typ 98 eller ngt så måste du ha drivrutiner . annars ska det funka med usb.
 
Sv: Panasonic

Hej.
Har XP,men den ville inte ta emot kameran med den vanliga usb sladden,blev bara webb kamera..men med firewire funkar det jättebra,så nu har jag lagt in lite filmer...jättekul!!!:rofl:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 994
Senast: tuaphua
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 152
Senast: manda
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 381
Senast: Görel
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 350

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp