pälsglans?

Josssefine

Trådstartare
är pälsglans arligt för det dräktiga stoet?
Menar om man tar det i man och svans för att reda upp det?

Farligt?

Sv: pälsglans?

varför skulle dt vara farligt?
det borde i så fall stå på flaskan om det innehöll något ämne som var farligt för dräktiga ston..

Mina sprayas ofta med pälsglans så vi får väl se om det dyker upp några föl till våren eller inte. Nä farligt har jag aldrig hört att det skulle vara

Använd barnolja istället. Mycket billigt och bra. Kan sedan användas lite då och då för att hålla reda på svansen.

oki:p tack för tipset:P men vad skönt då vet jag att det är lugnt med det:P tackar så mycket för hjälpen:P

Liknande trådar

Hästvård Det går ju åt en del pälsglans så jag tittar om det går att göra eget för att minska utgifterna. Är det någon som gör/har gjort som har...
Svar
2
· Visningar
411
Avel Då det finns så mycket erfarenhet här om hingstar kollar jag om ni har tips på hingst med dessa kriterier. Fux Bra exteriör Bra psyke...
2
Svar
25
· Visningar
1 595
Senast: Nikan
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 495
Senast: Freazer
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 150
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka