Pälsglans?

Centaur

Trådstartare
Kan man ha pälsglans på hundar? :idea:

Min collie har lätt för att fån tovar bakom öronen och han tycker det är supertråkigt att bli borstad så det ar svårt att få honom att sitta still med huvudet så man kommer åt och får kammat ordentligt.

Kom att tänka på att man kanske kunde spraya pälsglans där så kanske det inte tovar sig så lätt?

Sv: Pälsglans?

Menar du pälsglans ämnad för hästar?
Vet inte om man kan ha det på just hundar, men varför skulle man inte kunna ha det, tycker man ju.:p

Vet iaf. att det finns spraybalsam till hund, tex PCL Dog&Cat. Har själv det till min långhåriga hund och det funkar kanon.

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 408
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
388
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 937
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 021
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka