Palle. Var Är Du?

D

dannilall

Jag är mycket nyfiken. Har det eller skall det bli några småttingar hos Palle??????

Sv: Palle. Var Är Du?

Morr :devil:

Några bebbar blev det inte utan det blev "pippning" igen istället :crazy:

Så håll tummarna extra hårt nu ;)

Positivt är ialla fall att nu hörs inte Ebba längre... rösten har försvunnit och det enda som hörs är ett svagt väsande :angel:
Rätt åt henne :smirk:

Positivt är ialla fall att nu hörs inte Ebba längre... rösten har försvunnit och det enda som hörs är ett svagt väsande :angel:
Rätt åt henne :smirk:
Haha! :rofl: Stackars liten. ;) Ska hålla tummarna!

Själv så går jag och väntar på att Dimma ska börja löpa. Hon har ju aldrig löpt, jag satte henne på p-piller tidigt för att undvika tjuvparning, men nu så är det ääääntligen dags för parning! :bump: Jag har ingen aning om hur lång tid det kommer ta eller hur hon beter sig när hon löper. Det värsta är att hon är så extremt pratig av sig även i vanliga fall nu, tänk om man inte märker någon skillnad? :o

Cirrus får bo hos mamma och pappa ett tag nu, för det är en annan kavaljer inplanerad denna gång. Stackarn är alldeles frustrerad för att han inte får sin söta tjej, så han mår bättre av att inte vara i näreheten av henne alls. Men han har en egen tjej som kommer hit på nästa löp (och då får Dimma bo hos mamma och pappa, ett väldigt flyttande här). Så här agerar vi kattbordell på hög nivå. :D

/Erica

Vänta bara tills i mars då Diggers fästmö Lussan kommer....

Då kan vi prata om "bordellverksamhet" :D

Åh, det var så länge sen jag var inne här. Tänk att lilla söta Digger blivit sååååå stor! :love: Har du inga nytagna bilder att visa på underverket?

/Erica

Digger fyller 1 år IDAG :love: :love: :love:

9/1-07
6786657.jpg

Lussan 28/1-07
7067242.jpg

Tusen tack, fast just nu är han lite odräglig då han börjat bli könsmogen och går omkring och "joddlar"...

Men idag fyller han 1 ÅR :bump: :bump: :bump:

Ja då får jag väl börja hålla alla tummar och se till så att även tassar hålls att det blir något denna gång.
Ser fram emot bilder sedan.
Jag har blivit av med mina fyra marodörer nu. Den sista åkte igår förmiddag. Gissa om jag sov hela natten.
Det har blivit tyst i sovrummet nu.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
458
Senast: KeeNine
·
Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
457
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
202
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
680

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka