Klipp ner dem och skicka sticklingarna till @inverteradMina China rose tar över mina fönster!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klipp ner dem och skicka sticklingarna till @inverteradMina China rose tar över mina fönster!
Jag ska ta bild på dom när jag kommer hem, men dom måste verkligen klippas ner! Jag törs inte riktigt bara för jag vet inte hur mycket jag vågar klippa!Klipp ner dem och skicka sticklingarna till @inverterad
Jag har klippt ner mina brutalt. Har säkert 50 välrotade sticklingar som vill flytta hemifrån jag tror att min var typ en meter när jag klippte ner den.Jag ska ta bild på dom när jag kommer hem, men dom måste verkligen klippas ner! Jag törs inte riktigt bara för jag vet inte hur mycket jag vågar klippa!
Hmm, min uteodling vill sig liksom inte...
Sätt dem i mindre krukor nästa gång så växer de på höjden snabbare Palettblad fyller ut hela krukan med rötter innan de tar fart.Hmm, min uteodling vill sig liksom inte...
Visa bifogad fil 32853
Åh! Det förklarar varför mina trivdes så bra i toarullarna!Sätt dem i mindre krukor nästa gång så växer de på höjden snabbare Palettblad fyller ut hela krukan med rötter innan de tar fart.
Jag hade ett par buskar med olika sadana (fast har heter de Coleus) i tradgarden nar jag bodde i Florida. Jag var mattligt fortjust, men de stod dar nar vi kopte huset sa de stod kvar nagra ar tills jag tog livet av dem.
Grannen hade dock den mest fantastiska ... som var klar bla. Superfin.
Men blommorna brukar väll vara blå?Det låter fantastiskt! Men så vitt jag vet finns det inga blå palettblad? Kan det ha varit något liknande?
Men blommorna brukar väll vara blå?
Det kan mycket val ha varit blommorna som var bla och jag missmindes att det var bladen.