Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vände på min Trailing Queen och hittade en blomma. Inte konstigt att den varit ledsen ett tag.
Visa bifogad fil 40494
(Ursäkta dålig bild)
Guud så fin!! Toppar du den eller har den vuxit så fint av sig själv?
Vattna har jag varit duktig med! Till och med lite näring undrar dock om det inte är lite kallt i dessa fönster, dålig fart på elementen och kallt i allmänhet inne. Men dagljuslampan hjälpte ordentligt (tyvärr inte mot spackeldammet )Glömde skriva att om de står över ett element kan du behöva vattna mer än på sommaren beroende på hur varmt/nära elementet är. Kanske har de torkat ut?
Visa bifogad fil 43358
Hjälp Buke - är detta ett palettblad jag har?
Inköpt billigt på blomsterhandel då jag bara bor temporärt, men den har växt utav sjutton bara pp de få veckor jag haft den, så jag funderar på att försöka ta sticklingar
Visa bifogad fil 43358
Hjälp Buke - är detta ett palettblad jag har?
Inköpt billigt på blomsterhandel då jag bara bor temporärt, men den har växt utav sjutton bara pp de få veckor jag haft den, så jag funderar på att försöka ta sticklingar
Palettblad ger mig barndomsminnen, fast då kallades dom nässelblomma. Kommer ihåg när jag var med farmor till anstaltens plantskola och jag kunde inte slita mig från den växten, fick en nälla med mig hem från han som var ansvarig för det växthuset.
Har köpt frön som jag planerar att sätta under januari.
Är det någon som använder växtlampa eller växtbelysning? Min ena fina palett dog för någon vecka sedan och torkade ihop helt. De två andra ser också väldigt ledsna ut. Är det värt att investera i en växtlampa?
Jag tror att de helt enkelt inte får tillräckligt med ljus, inget annat har ändrats, samma jord och vattning och sånt. De står i fönstret med ser lika sorgsna ut ändå.
Det hjälpte mina finns bilder inte så långt tillbaka!Är det någon som använder växtlampa eller växtbelysning? Min ena fina palett dog för någon vecka sedan och torkade ihop helt. De två andra ser också väldigt ledsna ut. Är det värt att investera i en växtlampa?
Jag tror att de helt enkelt inte får tillräckligt med ljus, inget annat har ändrats, samma jord och vattning och sånt. De står i fönstret med ser lika sorgsna ut ändå.
Jag har det. Hjälper massor för mina, dom växer och frodas och är fina i färgen trots årstiden.Är det någon som använder växtlampa eller växtbelysning? Min ena fina palett dog för någon vecka sedan och torkade ihop helt. De två andra ser också väldigt ledsna ut. Är det värt att investera i en växtlampa?