Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad skönt! Nästan alla mina står i full sol, det påverkar nog mycketOj! Jag vattnar mina en gång i veckan, och de växer som ogräs (till skillnad från mycket annat som dör hemma hos mig...)
Jag tror att det bästa ofta är att ta sticklingar och börja om från början. Jag har hört att palettblad ofta blir "fula" när dom blir större. Jag har dock en jag ska prova med. Har klippt ner den till typ 15cm. Och tagit sticklingar ifall det inte blir bra.Vi har två övervuxna palettblad med tråkiga stammar. Kan man bara brutalt kapa dem ca 5 cm från jorden? Vid denna årstid?
De står inne.
Jag tror att det bästa ofta är att ta sticklingar och börja om från början. Jag har hört att palettblad ofta blir "fula" när dom blir större. Jag har dock en jag ska prova med. Har klippt ner den till typ 15cm. Och tagit sticklingar ifall det inte blir bra.
Ja! Spara ett par sticklingar om den mot förmodan inte klarar sig.Vi har två övervuxna palettblad med tråkiga stammar. Kan man bara brutalt kapa dem ca 5 cm från jorden? Vid denna årstid?
De står inne.
Februari-april står det på sorterna jag köpte, jag kommer peta ner mina i helgenÄr det för sent att så palettblad nu? Tanken är att ha olika palettblad i balkonglådorna. Tycker de gör sig allra bäst utomhus då de blir så himla starka i färgen.
Annars får jag köpa sticklingar...
Kanske ska köpa hem några frön då!Februari-april står det på sorterna jag köpte, jag kommer peta ner mina i helgen
Kl
Gissa vilken sida som varit vänd mot fönstret
Visa bifogad fil 27481
Jaha. Jag måste tydligen skaffa palettblad.
Sa du uppgivet!