Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åhh vad är det för fina längst ner?
Åh va roligt med en palett-tråd!
Jag blev beroende av dessa efter jag sålde hästen i sommras... så de har spårat lite kan man säga
Den heter AvatarÅhh vad är det för fina längst ner?
På sommaren hittar man dem i det flesta blomsterbutiker, men sortimentet brukar vara begränsat till de vanligaste sorternaVar köper man färdiga palettblad? Jag har inte hittat den nånstans.
Tack för svaret! Jag får försöka föda upp mina sticklingar jag har nallat så länge!På sommaren hittar man dem i det flesta blomsterbutiker, men sortimentet brukar vara begränsat till de vanligaste sorterna
Åh vad är den gul/orangea för något?
Plantera UT? Plantera i krukor inomhus hoppas jag att du menar. Jag brukar vänta tills det är ganska rejält med rötter, kanske 1-2 veckor till?Har ju nu delat mina palettblad och haft dom i små vaser. Nu har det börjat komma ut rötter
Hur strax ska jag börja plantera ut dom? Vet ju att man kan börja rota dom istället för att ha i vatten, men orkade inte slafsa med jord..
Plantera UT? Plantera i krukor inomhus hoppas jag att du menar. Jag brukar vänta tills det är ganska rejält med rötter, kanske 1-2 veckor till?
Luleå, kul Skellefteå här!Jo jag menade ut i krukor inomhus här uppe i norr börjar det bli kallt.
Då väntar jag!
Den har lite rötter, syntes kanske dåligt på första bilden.