Och jag har lagt bud på fler fröer på tradera, bryr mig inte om fröäkta eller ej utan vill bara ha på odling typ året runt haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var hittar du så fina fröer?Jag hittade en till trippel också, en Kong Jr Lime Vein
Visa bifogad fil 67232
De namnade har jag köpt från palettblad och wexthuset. Med resten har jag nog bara haft tur, de är från tradera och jag försökte välja fröer från sorter jag tycker är fina men kollade också på vad för andra sorter som just den människan hade ute på annons, tänker att det är större chans att de blir fina korsningar då. Undvek därför även att köpa fröer från sådana som hade många sorter jag inte uppskattar även om de hade fröer från sorter jag gillade.Var hittar du så fina fröer?
Ser ut att växa snabbt hos dig!Alla frösådder jag har! 6 veckor nu!
Visa bifogad fil 67231
De verkar inte ha låtit sig störas av mitt bryska omplanterande (herregud vad mycket rottrassel!).
När kan man ställa ut dem?! Är det till sommaren som gäller? Juni? Bor i zon 3 om jag förstått det där rätt.
Jag smider redan planer på att de som åker ut ska få blomma och så ska jag försöka korspollinera även de som stannar inne som jag tror kan bli kul tillsammans. Hoppas det blir massa frön för det här är ju väldigt spännande!
Ja men från timme till timme händer det fasiken ingenting!Ser ut att växa snabbt hos dig!
Det eviga segandet per timme! Kan inte heller låta bli att tittaJa men från timme till timme händer det fasiken ingenting!
Hoppas på att de livskraftigaste tänker skjuta iväg som bara den nu, de har verkligen tagit sig i kragen senaste veckan.
tror jag hade slängt, steriliserat jorden jag skulle så i och sen sått om.Jahapp. Ngt är fel med frösådderna. Vad jag kan läsa mig till så låter det som det är ngt trevligt kvalster som kommit och hälsat på. Varför inte liksom?!
Funderar på om jag orkar med att behandla dem tills det blir varmare eller om de ska få åka ut redan nu.