Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har en gammal paddock med smågrus blandat med gummiflis som vi tänkte 'renovera' lite. Vi vill bland annat få lite mjukare underlag, vilket material är lämpligast att lägga på? Hur mycket?
Gummiflis är förbjudet att använda som ridbanemeterial numera. Tyvärr
Men det finns ett super bra underlag, Fibersand det är mjukt och bra att rida på och dessutom tåligt. Men vet inte om man kan blanda dessa med övrigt material. Skulle nästan inte tro det.
Annars kan du kanske höra dig för ang mer gummiflis, man kan ju alltid köpa av någon privatperson
Hästmänniskan
Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad.
Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Hästmänniskan
Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av.
Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
Hästmänniskan
Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här.
Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
Hästnyheter Ingen svensk till omhoppning i Stuttgart.
Efteråt är stjärnorna Peder Fredricson och Henrik von Eckermann rasande.
– Fanns det gula kort...
Kropp & Själ Skumt att det står S i dina när det finns så många storlekar. Jag bör ha 37 eller 38 men det är hopplöst att veta vilket... Är de svåra...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.