Paddocksunderlag

nexxa

Trådstartare
Jag har en gammal paddock med smågrus blandat med gummiflis som vi tänkte 'renovera' lite. Vi vill bland annat få lite mjukare underlag, vilket material är lämpligast att lägga på? Hur mycket?

Sv: Paddocksunderlag

Hm, vad jag fått höra 'får' man inte ha/säljs inte detta mer? :confused:

Tycker Paddex är bra. Det fryser inte så lätt heller...om jag förstått det rätt.

Gummiflis är förbjudet att använda som ridbanemeterial numera. Tyvärr
Men det finns ett super bra underlag, Fibersand det är mjukt och bra att rida på och dessutom tåligt. Men vet inte om man kan blanda dessa med övrigt material. Skulle nästan inte tro det.
Annars kan du kanske höra dig för ang mer gummiflis, man kan ju alltid köpa av någon privatperson :angel:

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 558
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Jag är på väg och ska sälja min häst. Tänkte fråga vad hon som har haft honom på foder och även är den som köper vill ha för saker...
Svar
2
· Visningar
424
Senast: WildHorse
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 558
Senast: mars
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 426
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar