Killaloe
Trådstartare
Nu är det snart dags igen och årets deltagare släpptes i förra veckan. Vad tror ni om året? Några favoriter? Några ni helst inte hade haft med? Och såklart, vilka vinner?!
Årets deltagare
Kristin Lundell och Johan Hilton
Kalle Lind och Isobel Hadley-Kamptz
Ronny Svensson och Annelie Rydé
Sigge Eklund och Malou von Sivers
Martina Haag och Peter Magnusson
Amie Bramme Sey och Gunnar Bolin
Anders Johansson och Marianne Ahrne
Johan Olsson och Denise Rudberg
Josefine Johansson och Johar Bendjelloul
Själv är jag så glad över att Kalle och Isobel kommer tillbaka! Dom var så himla duktiga! Josefin och Johar har jag också väldigt höga förhoppningar på, jag ÄLSKAR Josefin
Sen fattar jag att Kristin och Johan kommer tillbaka men jag hade helst sluppit dem i år Även Annelie och Ronny tyckte jag var rätt tråkiga förra året så hade gärna sett några andra tävlande i stället. Sigge och Malou var också ett sånt par från förra året som lika gärna kunde ersättas
Jag hoppas så himla mycket på att Kalle och Isobel den här säsongen, vore så fint om de vinner i år
Årets deltagare
Kristin Lundell och Johan Hilton
Kalle Lind och Isobel Hadley-Kamptz
Ronny Svensson och Annelie Rydé
Sigge Eklund och Malou von Sivers
Martina Haag och Peter Magnusson
Amie Bramme Sey och Gunnar Bolin
Anders Johansson och Marianne Ahrne
Johan Olsson och Denise Rudberg
Josefine Johansson och Johar Bendjelloul
Själv är jag så glad över att Kalle och Isobel kommer tillbaka! Dom var så himla duktiga! Josefin och Johar har jag också väldigt höga förhoppningar på, jag ÄLSKAR Josefin
Sen fattar jag att Kristin och Johan kommer tillbaka men jag hade helst sluppit dem i år Även Annelie och Ronny tyckte jag var rätt tråkiga förra året så hade gärna sett några andra tävlande i stället. Sigge och Malou var också ett sånt par från förra året som lika gärna kunde ersättas
Jag hoppas så himla mycket på att Kalle och Isobel den här säsongen, vore så fint om de vinner i år