På ljugarbänken...

T

Tippan

Jo jag skulle bara skriva lite om det där med SM. Visst är det synd att vi inte kan komma. Båda mina hundar var ju inkvalade både i skydd, rapport sök och lydnad. Men jag känner att jag inte IDS åka dit och starta dem. Jag är nog hemma och påtar i trädgården istället.

Vad ska ni göra med era hundar till helgen? :banana:

Jag och min LP ELIT IPO III Grand Danois ska softa lite från alla tävlingar på sistone och bara lalla i skogen.

( :cool: )

Åhh, har du också kvalat in i alla klasser :D Nja, jag har ju kvalat in i även spår, så där ligger du i lä ;)
Jag insåg ju att jag måste ge de andra en chans, så jag stannar också hemma.

Fast hur var det nu. Hade jag kommit etta i alla klasser tro om man räknar bakifrån *funderar* :angel:

Blir nog inget speciellt för hundarna i helgen. Lördag åker jag bort, men sambon är hemma. Så det blir nog att de går och luffsar på gården, men en promenad i skogen gör nog husse :)

Ändrade planer

Jag tänkte ju att jag bara skulle vara hemma. Men så när jag var ute och gick på morgonen med hundarna så stannade det en jättelång svart bil.

Så vevades rutan ned och det var Boris Becker med sin svenska fru.

Men guuuu så söta hundar sa hon. Hon sa att de ville köpa de på stört, men eftersom att en av mina Labradorer har en jätteovanlig färg så är det väl självklart att man inte bara vill sälja de så där :confused: Hur tänkte hon egentligen.

Så istället så bjöd de ned oss till Monaco och tänkte att de kunde jobba som livvaktshundar ett tag. Men jag sa att jag inte kommer ned eftersom att min bil är trasig. (De skulle flyga ned redan i morgon)

Så då åkte vi till en bilaffär och köpte en helt ny...

Åh, du ligger i lä för mig som kvalat även i Rapport och Agility med min 6 månades valp OCH vuxna tik. :cool: Men jag tänkte åka och bada i stället. Har hört att de ska bli bra väder till helgen. :D Sen ska jag även på söndag iväg för att träffa alla "mina" valpar. :love: :love: Vi ska ha valpträff och det kommer ca 30 hundar och av dem kommer 5/6 av mina bäbisar. *längtar*

Som första Jack Russell någonsin så har Ozzy kvalat in till SM i IPO. Han är mycket driftsstark :D. Till helgen så skall vi bara värma upp lite i lydnads- och agility-SM. I dessa grenar kan man säga att hans starka sidor är platsliggandet/sittandet :crazy: och kontaktfälten, enligt en knäpp matte. Andra skulle nog vilja likna honom vid detta :bump: ....

Liknande trådar

Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
7 551
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 090
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 163
Senast: Amha
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
14 043
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar