Sv: På g?

kl

Glömde bort rapportör :o

Igår vid kl 12.41 föddes våran lilla dotter, efter 31h med värkar. Det tog lång tid att övertala henne om att komma ut men sen gick det väldigt fort på slutet. Hon var 51 cm och vägde 3150g. Var ganska medtagen när hon föddes men mår nu bra.

Emilia eller Joline ska hon heta, vi har inte riktigt bestämt oss än.

Lägger in bilder lite senare.

Grattis till dottern :)

Grattis! Du har varit jätteduktig. En fin-fin flicka fick ni!

//Waern

Tack alla, vi tycker såklart att hon är sötast i hela världen :)

Mirre: Vi fick med journalkopia hem, brukar man inte få det?

Grattis :bump:

Mirre: Jag fick min på efterkontrollen eftersom jag inte hann fråga efter den innan jag åkte hem. Hade fått en kopia på den annars direkt när jag åkte hem efter 8 timmar.

vi fick sitta ner innan hemgång med BM som förlöste och gå igenom journalen och så fick vi en kopia med oss hem. På efterkontrollen fick jag en kopia på MVC journalen också!

GrattIs !! Mor & far.:banana:
Bra jobbat och vilken underbart söt liten flicka.

Ja jag är avundsjuk, vill med ha bebis innan man blir allt för gammal men gubben vill inte ha fler nu ( har 1 med en annan tjej sen tidigare) Själv känner jag mest att det är dags för min del åren går fort. Ursäkta trådkap. :o

Så var det för oss också.
Barnmorskan på bb satt och pratade igenom förlossningen och hur jag kände. Pratade lite om bebisen och hur vi skulle ta hand om henne. Sen fick vi kopia på min förlossningsjournal och på bebisens.
Den barnmorska som var med på fölossningen skulle ha kommit och pratat också, men hon hann aldrig.

Liknande trådar

Kropp & Själ Då hamnade man i en såndär period igen, när man inte vet vad man ska göra. I mars i år började jag på mitt nya jobb men bara efter...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 515
Senast: Nethril
·
Gravid - 1år Är det någon mer här som blivit sjuk när ni är gravida? Jag är sjukskriven sen 1,5 månad Jag har BF 10 April så det är låång väg. I...
Svar
2
· Visningar
1 165
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 387
Senast: snajl
·
Övr. Barn Finns så mycket kloka människor här så jag vill fråga, kanske finns något man kan göra som man inte har tänkt på. Min väninna levde...
Svar
14
· Visningar
3 346
Senast: krambanan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka