På altanen eller i gräset?

Fengur

Trådstartare
Hej!
Min hund vill hellre ligga nedanför altanen i gräset än på altanen. Han får gärna ligga i gräset för mig men problemet är att han kan vara lite arg mot män och han har inte hälsat på hin hyresvärd än så därför känns det bättre att han ligger på altanen som har staket. Är det dumt mot honom att "tvinga" upp honom på altanen?

MVH Sanna

Han kanske tycker altanen är för hård? Köp en hundfäll och se till att han håller sig på din altan! Du har strikt ansvar för allt din hund tar sig för.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 241
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 102
Senast: Pilot
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 200
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 551
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar