Övningar som bygger muskler?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Hoppiloppan

Trådstartare
Hej!
Jag har just blivit medryttare på en maxad d-ponny som är supergo att hålla på med och att rida, men problemet är att han knappast har en muskel på kroppen. Han har svårt att hålla galoppen, det är med stora ansträngningar han bara lyckas ta sig runt ett varv i galopp och jag undrar vad det finns för fina övningar eller annat för att bygga upp lite muskler på pojken.
Jag vet att klättring är bra, dock vet jag inte om det finns några bra ställen att klättra på i närheten, men jag kan ju alltid fråga ägaren ;)

Hoppas att ni fullproppar tråden med fiffiga övningar som bygger muskler :banana: :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 151
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare... 2
Svar
33
· Visningar
11 853
Islandshäst Hej hästvänner! Jag rider en väldigt fräsch, 19 årig islandshäst som kan bli superflott, men själv har jag inte lyckats få fram den...
Svar
2
· Visningar
3 086
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 576
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Barfotaboots!
  • Dressyrsnack nummer 18