F
FTW
Sv: Översprungen - hur ska jag tolka det?
F-N vilken trist tråd det här har blivit! Har du ätit huggorm, eller?
Sådant här gör mig upprörd!
Men om du får på käften när du frågar, då?
Om du nu är så himla erfaren skulle du ju kunna bjuda till och svara på en fråga från någon som uppenbarligen saknar erfarenhet. (Och som jag förstår det - inte sticker under stol med det heller.) Annars kan man ju faktiskt - som någon skrev tidigare - skita i att svara!
En gammal tant som du skulle väl kunna hålla en god ton gentemot de oerfarna.
Det är så outsägligt trist med hästfolk som är så himla självgoda och nedvärderande mot andra - det hjälper väl ingen att bli bättre om man får en snyting varje gång man blottar en okunskap?
Nej, skärpning alla hästkärringar! Hjälp varandra - inte minst för hästarnas skull!
F-N vilken trist tråd det här har blivit! Har du ätit huggorm, eller?
Sådant här gör mig upprörd!
Nafayette skrev:Jag är definitivt INGEN allvetare..utan frågar själv om det är nåt.
AM
Men om du får på käften när du frågar, då?
Om du nu är så himla erfaren skulle du ju kunna bjuda till och svara på en fråga från någon som uppenbarligen saknar erfarenhet. (Och som jag förstår det - inte sticker under stol med det heller.) Annars kan man ju faktiskt - som någon skrev tidigare - skita i att svara!
En gammal tant som du skulle väl kunna hålla en god ton gentemot de oerfarna.
Det är så outsägligt trist med hästfolk som är så himla självgoda och nedvärderande mot andra - det hjälper väl ingen att bli bättre om man får en snyting varje gång man blottar en okunskap?
Nej, skärpning alla hästkärringar! Hjälp varandra - inte minst för hästarnas skull!